Reclamații

reclamatii_si_retururi_banner

Ați găsit un defect la produs sau nu ați făcut alegerea corectă? Nicio problemă, vă ajutăm ușor cu returnarea produsului și soluționarea reclamației.

Cum se poate reclama sau returna produsul?>

Alegeți din opțiunile de la finalul paginii cea care se potrivește cel mai bine situației dvs. După ce alegeți, se va deschide un formular pe care trebuie să îl completați și să îl trimiteți. Odată ce trimiteți solicitarea și noi o înregistrăm, începem imediat să ne ocupăm de ea. De cele mai multe ori, vă vom contacta mai întâi și vom solicita informații suplimentare. :-)

De ce aveți nevoie?>

Ideal ar fi să aveți la îndemână numărul comenzii sau adresa de e-mail cu care ați realizat achiziția. Economisiți timp atât dvs., cât și nouă, dacă pregătiți poze ale produsului defect pe care doriți să îl reclamați. Sau pregătiți poze cu produsul pe care doriți să îl returnați în ambalajul original, dacă nu v-a satisfăcut.

Returnarea produselor în 14 zile? Clasic. Noi însă vă oferim un an întreg! Înțelegem că uneori un produs pur și simplu nu corespunde gusturilor dumneavoastră. De aceea, la noi aveți posibilitatea să returnați marfa timp de până la 365 de zile de la primire.

Trebuie doar ca produsul să fie nefolosit, nedeteriorat, complet și în ambalajul original. Singura excepție o reprezintă produsele realizate sau modificate la comandă – pe acestea nu le putem primi înapoi. Ne ocupăm noi de ridicarea coletului, gratuit, ca să aveți cât mai puține griji.

Nu sunteți sigur? Nu ezitați să ne contactați, vă vom ghida prin întregul proces.